måndag, december 12, 2005

Big in Japan
Havregrynsgröt. perfekt när hungern kickar in och man inte har varken tid eller nån större lust att laga mat. Som nu. Har läst 50 sidor nu....*suck* Tanken är att läsa ut den ena boken idag vilket innebär 60 sidor till... om det nu lyckas. Nu får man sona för att man inte pluggat på innan. Visserligen har jag ju glömt ungefär allt av det lilla jag läst tidigare så det kanske e skitsamma. Känns ju inte toppen inför tentan på fredag. Så ni gör en god gärning genom att inte störa mig mellan 8-16 den dagen då jag sitter här och plågas med den.
Tror jag ska på combat sen och kicka ut lite irritation över detta moment.

Jimmy undrade om jag skulle tycka det var kul att vara svenskalärare i Tokyo, han känner en tjej därifrån sen Rockhampton som sa att det fanns en hel del sådana jobb. Det vore ju ascoolt faktiskt... (antagligen satte min mamma hjärtat i halsgropen nu). Och jag som går vilse i Sthlm hahaha! Kommer väl försvinna nånstans i folkmassan och aldrig hitta dit jag ska. Men shit va coolt det vore!