söndag, december 11, 2005

Just a girl
Nu har jag äntligen skrivit om låten. Blev ju inge bra... borde nog valt nån annan. Menmen. Hade nog inte blivit bättre det. Får väl se om flickorna tycker mina minnen till no doubt låten duger.

Nu lyssnar jag på nelly furtado. Powerless. Också mycket bra och talangfull tjej det där. Try är också så otroligt bra på denna plattan. Oooooohhhh, jag har ju fått lite återbäring från cdon.com sen jag handlade där sist! Tjoho! Kan jag stilla mitt musikberoende i form av skivköp snart också... Inte så att det går helt, det finns ju alltid mer jag vill ha...

Ikväll är Jimmy hos Tomas och lirar tv-spel och ser film me polare. Jag hade eventuellt tänkt hänga med Jenny men hon skulle på fest och det är ingen bra idé att följa med... då e jag tröttare än vanligt imorrn och pluggar inte då heller. Men nu fick jag iaf skrivit om låten. Score, äntligen!

Man borde seriöst åka o glo på Svergies matcher i Tyskland på VM i sommar... nu när lottningen blev såpass bra. Det e ju inte så långt dit heller... Men ännu en sak som man kan sitta och inte uppnå.
Malin sa idag att DANKO JONES ska spela i sthlm i mars! Åh va kul det vore att se dem... Jag skulle verkligen vilja se Foo Fighters i februari också. Jimmy och jag snackade lite om att ge det som en julklapp till varandra, göra nåt tillsammans istället för att köpa nåt. Vore helt grymt!
Mmm, nu e det try-låten... ska lägga mig ner o lyssna på den nu.