tisdag, december 13, 2005

Blåst
Shit va blåste igår. Kunde knappt gå den lilla vägen till stepin, grymt halt och så värsta stormen. Och hela dagen hördes det som om en hord av människor stod o visslade i korridoren. Det va ju dock nån list som trillat av på den dörren så vinden ven hela dan.

Grymt trött på att plugga och jag har sååå mycket kvar. Vill helst av allt bränna upp böckerna och skita i alltihop. Jag som ville göra julkort också... det hinns inte heller med... osså måste jag träffa anna imorrn om kursen vi ska teacha i... får nog skippa baldermötet. Osså ska jimmy flytta, då hade man ju velat hjälpa till, men det funkar bara inte. Det är jämt all the small things som ska fucka upp tillvaron.

Och eftersom jenny och jag antydde att vi kanske ville jobba på pubtömningen har de tagit det som självklart och är väl inte särskilt glada på oss nu när vi inte vill. Men för det första tänker de bara vara fyra och de har lovat två newbies som jag aldrig ens snackat med eller har en aning om ifall de fixar det att de ska få jobba. DÅ säger jag tack och adjö, tänker inte stå ansvarig den kvällen. Jobba en pubtömning, då ska det vara värt det också...

Nog med att spy galla på världen idag.