lördag, december 17, 2005

Pubtömning!
Igår kändes det som tentan gick bra. Oroväckande. Inte ens skrivaren gjorde uppror. Smidigt. Det har ju aldrig känts bra förut och skrivaren har alltid varit mycket ovillig att samarbeta. Och då har jag klarat. Då har det säkert gått asdåligt den här gången bara för att det känns som det gick bra och jag kunde allt. Som att det jag läst faktiskt hade fastnat nånstans därinne. Och jag tackar mig själv för att jag inte pluggade skallen av mig dagen innan för att läsa kompendiet. Det kändes ju totalt onödigt. Tack så mycket kära lärarinna som tryckte upp det där INTRESSANTA kompendiet och fick mig att punga ut 50 spänn på nåt jag aldrig läste och inte alls hade behövt köpa.
Efter tentan gick jag en sväng till Jimmy och så gick vi till stan och jag har äntligen fixat alla klappar. Tjoho! Sen väntade en härlig sushinight med Jenny, Camilla och Emma. Emma var ju rutinerad sushimakerska så våra sushis blev ju grymt lyckade och smarriga! Fast vi började inte käka förrän vid tio-tiden hehe. Det var värt väntan!

Ikväll är det pubtömning på kåren och jag ska inte jobba vilket känns grymt skönt faktiskt! Istället ska jag parta med mina gamla kurskamrater aka Jennys gdk-klass. Kl 18 i skimmer sen ner i puben. Hoppas vi hinner inviga våra bitch och trailer trash glas innan!