tisdag, januari 31, 2006

Losing the game
Min skiva med Crucified Barbara, som jag egentligen bara betalat 19 spänn för eftersom jag hade 60 spänn i rabatt på cdon, kom alldeles lagom idag. För idag är jag nämligen sjukt trött på allting och alla jävla människor som bara uttnytjar en och sen skiter i en. T ex alla jävla journalister som man gör saker till. Hur SVÅRT kan det vara att fixa ett ex från den tidning jag gjort gratis-illisar till?? Och hur SVÅRT är det att svara på ett jävla sms och berätta hur jag själv ska fixa det själv om det nu är så fruktansvärt svårt? Nä jag måste ringa och tjata på folk hela tiden. Jag får ta allt ansvar jämt. Hela tiden. Försökt få tag i Anna hur länge som helst för att lägga upp våra lektioner. Men går det? Nä. Ringer hon upp när hon har tid som jag ber henne att göra? Absolut inte. Svarar hon nånsin på ett mail? Nä, omöjligt. Svarar NÅGON på mina enkla mail med enkla frågor som jag behöver få svar på? Nä. I hate the world all the stupid people in it. Jag menar inte alla. Bara dem som verkligen är stupid. Jo, skivan koms om en välsignelse, alldeles rätt dag att lyssna till och gnola med i aggressiva toner och förbannade rockchichs röster.

Nu ska jag sätta mig o läsa Da vinci koden och skita i att ta ansvar liksom all the other stupid people are doing. Sen ska jag hänga med Stina och Malin. Fan va skönt. Over and out.