måndag, januari 16, 2006

I´m back - Alive(?) and kicking
Har totalt dissat min blogg nu på sistone. Har varit sjuk och alldeles isolerad i en vecka nu hemma hos min ängel som tagit hand om mig, oförmögen att kunna plugga, missat alla föreläsningar som får en fatta vad som står i böckerna, inte kunnat sova på nätterna, varit en zombie på dagarna, lider fortfarande av sömnbrist och inte kunnat vända om dygnet trots att jag försöker.
När jag väl börjar må lite bättre vill journalisterna att jag ska göra illustrationer till dem, en bilaga till Journalisten. Gratis förstås. Men jag ser det som reklam för mig själv. Och la tid jag egentligen inte har på detta. (Det roligaste var på lördagen när jag satt och tecknade medan jimmy hade förfest med med sina kompisar = tv-spel och öl med alla grabbiga kommentarer och inlevelsefulla rop. Reminded me of Hoforsdays!) Men nu måste jag hitta ett riktigt jobb för jag vet inte hur jag ska kunna köpa mat den här månaden. Eller kunna betala hyra för nästa. Livet är underbart.