lördag, december 24, 2005

Zlatanmannen, Conan och Christmas
Chelsea vill köpa Zlatan för en halv miljard. Det e sick. Helt sick. Tänk att ha en talang som någon är värd att betala en halv miljard för. Varför är inte jag proffs på något? Kan inte nån vilja betala en halv miljard för en illustration jag gjort, haha! Zlatan the man. Tänk att vara så grym.

Kollade nyss på Conan O´brien när jag åt min sena frukost. lunch, brunch, whatever, eftersom jag lyckades läsa till halv tre inatt igen. Conan går på tv 4+. Vilket jag inte har i Sundsvall. Önskar de kunde sända det på nån kanal jag kan kolla på. Conan rockar fett medan Leno och Letterman har helt tappat stinget. Conan garvar man ju till. Det är han jag behöver se de sömnlösa nätter jag kollar på tv! Inte bara sitta och zappa mellan två hopplösa gubbar.

Vad skönt det känns att man har veckan åtminstone lite planerad. Att jag bestämt att träffa Lina och Anna imorgon och att vi ska gå ut, var längesen jag va ute på magasinet juldagen faktiskt. Kom på att Anna fyller 25 snart! Det är stort! Och jag kommer inte vara här och gratta henne... Taskig polare man är... På tisdag ska jag åka till nästa Lina, som blivit mamma och se hennes lilla Hampus. Hon sa i telefon att han blivit stor för sin ålder så jag undrar verkligen om kläderna jag köpt kommer passa honom... Annars får hon väl byta helt enkelt. Sen hoppas jag att jag kommer få tid att träffa åtminstone den andra Anna också (vad alla ska heta likadant hela tiden). Och att hinna träffa släkt, familj och inte minst kusin Tessan.
Träffar iaf släkt idag på självaste julafton. Känns inte som att det är det, men satte igång en julskiva för att försöka komma lite i stämning. Eller så var det för att alla skivor som går att lyssna på finns i Sundsvall. Ska i vilket fall bli skönt att träffa folk som faktiskt tycker om en och längtar efter en vad man än gör.