måndag, december 19, 2005

Happy!
Det här har varit en riktigt bra dag. Vet egentligen inte riktigt varför. Men humöret har varit på topp trots att vi påbörjade en ny kurs idag med irriterande fyra böcker och grupparbete som ska vara över julen. Kanske beror mitt happyface på att jag fick lite sovmorgon? Och att jag gick o tränade bodypump innan lektionen, träningen ska ju frigöra endorfiner i kroppen så man blir glad. Det är faktiskt rena rama hälsokursen för mitt humör märker jag.
Läraren vi hade var lite cool måste jag säga. Snackade med seriös röst och skämtade samtidigt, det blir så komiskt. Ja han va ball faktiskt.
Sen gick jag hem och pysslade med klapparna och slog in dem och sen gick jag och tränade combat, det va grymt roligt idag med det nya programmet! Osså gav ledarna alla ett julkort med glöggrecept på efteråt. Gullig tanke. Ja idag har jag sett människor som goda varelser. Även om jag inte fattar att det e julafton om fyra dagar så kanske det e lite julstämning därinne iaf med tanke min inställning. Sen kom Jimmy och åt middag med mig och kramades en stund och fick till slut släpa sig iväg till skolan och plugga till tentan igen stackarn. Och ikväll e det 100 höjdare på tv. Lovely!