torsdag, december 29, 2005

Men sluta nu!
Visst det e skitfint med snö och blablabla, men kan det inte sluta snöa och blåsa idag och imorgon iaf!! Det är meningen att jag ska åka tåg i elva timmar imorgon för att komma till Sundsvall. Det är typ två timmar längre än vanligt och meningen e att jag ska vara framme fyra på morgonen. Jobbigt nog. Jag vill inte vi ska sitta fast nånstans i flera timmar. Kan se det framför mig. Fira nyårsafton på ett jävla tåg. Har inga bra vibbar. Skulle inte förvåna mig om det inte ens gick att ta sig i tid till malmö innan tåget går.

Jaja. Sista natten med gänget ikväll. Käka thai hos Anna, jag, Lina och Anna byter presenter (vi fyller år nov, dec och jan så vi byter alltid presenter vid juletid). Mattias kommer också och Johan med flickvännen han bor med i Piteå. Har inte träffat henne förut, spännande!