onsdag, december 28, 2005

Bebisar, bebisar överallt
Det känns som alla får barn nuförtiden. Lina min kompis är en av dem och jag fick träffa hennes lilla Hampus idag. Visst tycke jag lilla Hampus var söt och var glad för Linas skull, men jag har svårt att vara så begeistrad över en bebis som alla andra verkar vara. Det går bara inte. För mig är det hur avlägset som helst. Jag vet liksom knappt vad jag ska göra med ungen när jag sitter där med den. Och man förstår dem liksom inte. Varje gång vi skulle fota honom med mig så började han tjuta haha!! När de e lite äldre och pratar är det lite roligare, då har man ju ett utbyte liksom. Även om de kan va jobbiga och outröttliga då. Men det var hur som helst kul att träffa henne och bebisen, och anna, sofie och camilla som också var med. Att hålla kontakten med sina barndomsvänner är inte alltid så lätt men man måste försöka så gott det går.

Förresten så snöar det idag. Eller ja, det kom redan igår kväll. Men idag har det snöat nästan hela dan och det e halt som fan överallt. Att det alltid ska komma några ynka dar EFTER julafton.