lördag, januari 21, 2006

It´s oveeeeer
Tentaskiten är över. Finally. Hoppas bara man fixade skiten också... pallar inte omtenta.
Fatta vad mycket snö det e nu! Och det bara kommer mer och mer och mer...
Och nu när Jessica ÄNTLIGEN har en helg då hon kan göra precis vad hon vill utan att behöva tänka på nånting annat, ja då ska alla vänner göra sig redo för att åka till Vemdalen... Imorrn åker de och ska festa i flera dar så ikväll lär de inte vilja festa bara för att jag för en gångs skull e på G och lite sugen på att parta. Alternativet finns att hänga med på fest med Jimmy och hans kompisar... men jag vet inte. Vill inte gå omkring som tredje hjulet. Eller smyga omkring i alla hörn för att jag inte orkar va social med alla människor som redan känner varann och är grymma kompisar. Mmm... kanske ska sätta mig med min bästa vänner godispåsen och TV:n ikväll och bara vara själv... Känns som inget blir roligare än det andra...