söndag, januari 22, 2006

Juicebox
Strokes nya platta verkar grymt lovande! Nytt stuk, mycket hårdare sound. The Sounds nya är mycket bra den med!

Vilken jävla skitkväll... det finns inte ens nåt bra på tv. Har t o m diskat Jimmys disk för att ha nåt att göra. Borde kanske följt med Camilla och Dennis till kåren. Men kände inte för det då. Egentligen inte nu heller. Men bättre än det här vore det. Nu har jag jag gått från deppmusik och lugna låtar till de röjigaste jag kan hitta. Önskar jag hade gått hem innan också. Nu e det så sent att jag inte vill gå ensam hem. Kommer säkert nåt psycho och sticker kniven i mig eller nåt bara för att jag utmanat ödet. Nu e jag trött men inte tillräckligt för att sova. Och rastlös men det finns inget här jag vill göra. Känner mig instängd, som att det är svårt att andas. Kanske för att jag faktiskt inte varit ute på hela jäkla dan. Kan man också sitta och ångra nu. Gick inte ens ut och köpte godis. Det du.

Man borde stämma alla som tillverkar strumpor. De slits ut på nolltid. Vilket mög.

Nu till nåt intressant! Min morfar heter Krüger i efternamn och äntligen har vi fått reda på att det kommer från ett folkslag; Vallonerna, som kom hit från Belgien nån gång för länge länge sen... Så vet man det. Coolt.