måndag, februari 20, 2006

yeah baby, yeah
Nu har jag dissat min blogg igen. Shame on me! Veckan som gått har faktiskt varit riktigt bra. Visst var jag pissnervös inför lektionen som skulle hållas i onsdags men det var ändå mest Anna som stod för den. Det är inför DEN HÄR onsdagen som det kommer vara nervigt för min del då jag kommer vara den som ska veta allt om serier typ... Så jag måste get going with that soon.
Annars har det ju varit alla hjärtans dag som man för en gångs skull haft nån att pussa på och mysa med hela dagen. Fast vi firade lite mer i torsdags när vi hade tio månader och gick ut och åt på 7 kryddor. Jisses va gott det va! Och jag har faktiskt kunnat börja dricka lite vin nu. Vilket stort vuxenpoäng jag tagit. Nu kanske jag höjt mig från 6 till 7 år i sinnet, hehe.
I lördags fyllde Jenny 25! Skitkul dag, hoppas hon också tyckte det. Vi började med brunch hos Camilla vid elva tolv ungefär och gav hennes presenter, en samlingsskiva med idolen Björn Rosenström och boken "I huvudet på Zlatan". Lyckade presenter :). Sen gick vi och kollade lite på pulkatävlingen borstmästeriet hade ordnat och passade på att dricka oboy och bjuda jenny på lakritsshot som var till försäljning. Cosmopolitans och Zlatandrinkar hemma hos mig kl 17 plus en prinsesskrona som bars troget hela kvällen då vi skulle behandla henne som den prinsessa hon är, gick ut och åt på Saffran, sen fest i Mimer på kåren och en väldigt blöt kalaskväll!
Känns som alla fyller år nu, Joppe har fest nästa helg och Malin helgen efter. Roligt!
Men nu....skärpning.