lördag, februari 25, 2006

It´s a beautiful day!
Solen skiner och jag ska snart ta en runda på stan och se om jag hittar nåt najs till nån najs. Kan ju inte skriva nu vem jag menar. Jag är på ovanligt glatt humör trots att jag ändå är trött för att jag tvingade upp mig själv att käka frukost med Jimmy innan han skulle spela innebandy. Det är helt okey att sova bort halva lördagen om man bara har någon att ligga kvar och mysa med. Men annars kan jag lika gärna gå upp, vara trött och ligga o mysa en stund på dagen istället.
Det är härligt att vara glad och bara unna sig själv att göra precis vad man vill och inte tänka på en massa måsten. SOm resten av veckan kommer vara späckad med. Har nog aldrig haft en så busy vecka nånsin. Ska vicka lite nu på infoPRs photoshop kurs. Istället för Malin. Fan va de kommer bli förvirrade. Ännu en som de läst med alldeles nyligen kommer och är deras lärare! hahaha! Tror Stina tycker det e lite kul eftersom det va bara henne som vi snackade med i den klassen ungefär. Hon är den enda som inte behöver suck up to us. Haha, nä skämt o sido. Hoppas man kan vara lite genius och svara på frågorna de har... Onsdag ska jag verkligen jobba heeela dan. 9-16 Photoshop kursen. Hem och käka en snabbis, redovisning för avancerad illustration (som vi ska hinna rätta i början av veckan...) sätter igång kl 18 och varar väl till 20-21 nångång. Osså sätter Communicare kursen igång också. Busy, busy.

Men! Ett härligt avbrott blir det när jag och Jimmy ska se Danko Jones den 15:e mars! Vad jag längtar!! Kommer va i sthlm tre,fyra dar typ. Oh, va det ska bli kul och komma bort från det här lite och bara ha KUL!

Pratade nyss me mamms o papps via skype. Och lilla adoptivkatten Oskan. Som tydligen tagit över mitt rum, hehe. Både sängen och bäddsoffan. Plus min plats vid matbordet :) Snart kommer alla foton på mig vara utbytta mot Oskan som inte lämnat dem och flyttat halva landet ifrån dem. Tss :)

Nä nu längtar jag faktiskt efter en promenad! Sunshine, here I come!